A-
A+
Entisen Kurikan Silmäaseman tiloissa on käynyt erikoinen kuhina. Vanhat violetit teippaukset ovat vaihtuneet raikkaan turkooseiksi ja kyltissä lukee ”Näkökulma”. Mitä täällä tapahtuu?
– Yllättävän paljon tapahtuu, vaikka käytännössä mikään ei muutukaan, naurahtaa Näkökulman optinen myyjä Riitta Kiskola.
Yritys on perustamisestaan, vuodesta 2011 saakka ollut yksityisomisteinen, mutta tehnyt markkinointiyhteistyötä Silmäaseman kanssa. Yhteistyön päättyessä viime vuoden lopulla, Silmäasema tarjoutui ostamaan toiminnan itselleen.
– Emme halunneet ryhtyä firman isännistä pelkiksi rengeiksi. Yksityisenä liikkeenä pysyessämme pystymme jatkossakin tarjoamaan asiakkaillemme niitä tuotteita ja palveluita, joita meiltä on tähänkin asti saanut, perustelee optikko Ilkka Pääjärvi.
Näkökulmassa on edelleen kattavat silmälääkäripalvelut. Vastaanottoa pitää peräti seitsemän silmätautien erikoislääkäriä. Vuosien saatossa toimipisteessä asioineiden asiakkaiden silmälääkäri- ja silmälasitiedot löytyvät myymälästä edelleen. Hoitosuhteen katkeamisesta tutun silmälääkärin tai optikon kanssa ei tarvitse siis olla huolissaan.
– Asiakastietojärjestelmämme on aina ollut Silmäasemasta erillinen. Asiakkaidemme potilas- tai silmälasitietoja ei ole tähänkään asti löytynyt Silmäaseman valtakunnallisesta järjestelmästä, huomauttaa Ilkka.
Uutena palveluna liikkeestä löytyy nyt jälkikaihin poistoon sekä glaukooman hoitoon tarkoitettu YAG-laser ja toimenpiteeseen pääsee yleensä heti vastaanottokäynnin yhteydessä. Maaliskuussa liikkeeseen saapuu myös OCT-laite, jolla voidaan tutkia silmän rakenteiden eri kerroksia.
– Meille on tärkeää tarjota asiakkaillemme helppoa asiointia. Miksi jonottaa kuukausia ja lähteä Seinäjoelle asti toimenpiteeseen? sanoo Ilkka.
– Myös monipuolinen kehysvalikoima on meille tärkeää, huikkaa Riitta.
Yksityisenä liikkeenä Näkökulma tekee jatkossakin itse sisäänostot kehys- ja aurinkolasiedustajilta. Valikoimassa on laadukkaita ja trendikkäitä kehyksiä jokaiseen makuun, kokoon ja hintaryhmään. Yhteistyö samojen linssitoimittajien kanssa säilyy myös ennallaan.
– Tyylipäivien ja muiden tapahtumien järjestäminen jatkuu tuttuun tapaan. Raili Hulkkonen sekä Timo Andersson ovat tulossa vierailulle taas kevään mittaan, paljastaa Riitta.
Näkökulmassa asiakkaita palvelee jatkossakin sama henkilökunta. Silmälääkärivastaanottojen määrän lisääntyessä myymälään on onneksi saatu osaavia apukäsiä, mutta Riittan ja Ilkan tutut naamat ovat edelleen tiskin takana vastassa!
Sopivan pieni ja paikallinen, tänne on mukava asiakkaiden tulla!
https://nakokulma.fi/
Teksti: Minna Pääjärvi
Ajankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
A-
A+
Entisen Kurikan Silmäaseman tiloissa on käynyt erikoinen kuhina. Vanhat violetit teippaukset ovat vaihtuneet raikkaan turkooseiksi ja kyltissä lukee ”Näkökulma”. Mitä täällä tapahtuu?
– Yllättävän paljon tapahtuu, vaikka käytännössä mikään ei muutukaan, naurahtaa Näkökulman optinen myyjä Riitta Kiskola.
Yritys on perustamisestaan, vuodesta 2011 saakka ollut yksityisomisteinen, mutta tehnyt markkinointiyhteistyötä Silmäaseman kanssa. Yhteistyön päättyessä viime vuoden lopulla, Silmäasema tarjoutui ostamaan toiminnan itselleen.
– Emme halunneet ryhtyä firman isännistä pelkiksi rengeiksi. Yksityisenä liikkeenä pysyessämme pystymme jatkossakin tarjoamaan asiakkaillemme niitä tuotteita ja palveluita, joita meiltä on tähänkin asti saanut, perustelee optikko Ilkka Pääjärvi.
Näkökulmassa on edelleen kattavat silmälääkäripalvelut. Vastaanottoa pitää peräti seitsemän silmätautien erikoislääkäriä. Vuosien saatossa toimipisteessä asioineiden asiakkaiden silmälääkäri- ja silmälasitiedot löytyvät myymälästä edelleen. Hoitosuhteen katkeamisesta tutun silmälääkärin tai optikon kanssa ei tarvitse siis olla huolissaan.
– Asiakastietojärjestelmämme on aina ollut Silmäasemasta erillinen. Asiakkaidemme potilas- tai silmälasitietoja ei ole tähänkään asti löytynyt Silmäaseman valtakunnallisesta järjestelmästä, huomauttaa Ilkka.
Uutena palveluna liikkeestä löytyy nyt jälkikaihin poistoon sekä glaukooman hoitoon tarkoitettu YAG-laser ja toimenpiteeseen pääsee yleensä heti vastaanottokäynnin yhteydessä. Maaliskuussa liikkeeseen saapuu myös OCT-laite, jolla voidaan tutkia silmän rakenteiden eri kerroksia.
– Meille on tärkeää tarjota asiakkaillemme helppoa asiointia. Miksi jonottaa kuukausia ja lähteä Seinäjoelle asti toimenpiteeseen? sanoo Ilkka.
– Myös monipuolinen kehysvalikoima on meille tärkeää, huikkaa Riitta.
Yksityisenä liikkeenä Näkökulma tekee jatkossakin itse sisäänostot kehys- ja aurinkolasiedustajilta. Valikoimassa on laadukkaita ja trendikkäitä kehyksiä jokaiseen makuun, kokoon ja hintaryhmään. Yhteistyö samojen linssitoimittajien kanssa säilyy myös ennallaan.
– Tyylipäivien ja muiden tapahtumien järjestäminen jatkuu tuttuun tapaan. Raili Hulkkonen sekä Timo Andersson ovat tulossa vierailulle taas kevään mittaan, paljastaa Riitta.
Näkökulmassa asiakkaita palvelee jatkossakin sama henkilökunta. Silmälääkärivastaanottojen määrän lisääntyessä myymälään on onneksi saatu osaavia apukäsiä, mutta Riittan ja Ilkan tutut naamat ovat edelleen tiskin takana vastassa!
Sopivan pieni ja paikallinen, tänne on mukava asiakkaiden tulla!
https://nakokulma.fi/
Teksti: Minna Pääjärvi
Ajankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
A-
A+
Entisen Kurikan Silmäaseman tiloissa on käynyt erikoinen kuhina. Vanhat violetit teippaukset ovat vaihtuneet raikkaan turkooseiksi ja kyltissä lukee ”Näkökulma”. Mitä täällä tapahtuu?
– Yllättävän paljon tapahtuu, vaikka käytännössä mikään ei muutukaan, naurahtaa Näkökulman optinen myyjä Riitta Kiskola.
Yritys on perustamisestaan, vuodesta 2011 saakka ollut yksityisomisteinen, mutta tehnyt markkinointiyhteistyötä Silmäaseman kanssa. Yhteistyön päättyessä viime vuoden lopulla, Silmäasema tarjoutui ostamaan toiminnan itselleen.
– Emme halunneet ryhtyä firman isännistä pelkiksi rengeiksi. Yksityisenä liikkeenä pysyessämme pystymme jatkossakin tarjoamaan asiakkaillemme niitä tuotteita ja palveluita, joita meiltä on tähänkin asti saanut, perustelee optikko Ilkka Pääjärvi.
Näkökulmassa on edelleen kattavat silmälääkäripalvelut. Vastaanottoa pitää peräti seitsemän silmätautien erikoislääkäriä. Vuosien saatossa toimipisteessä asioineiden asiakkaiden silmälääkäri- ja silmälasitiedot löytyvät myymälästä edelleen. Hoitosuhteen katkeamisesta tutun silmälääkärin tai optikon kanssa ei tarvitse siis olla huolissaan.
– Asiakastietojärjestelmämme on aina ollut Silmäasemasta erillinen. Asiakkaidemme potilas- tai silmälasitietoja ei ole tähänkään asti löytynyt Silmäaseman valtakunnallisesta järjestelmästä, huomauttaa Ilkka.
Uutena palveluna liikkeestä löytyy nyt jälkikaihin poistoon sekä glaukooman hoitoon tarkoitettu YAG-laser ja toimenpiteeseen pääsee yleensä heti vastaanottokäynnin yhteydessä. Maaliskuussa liikkeeseen saapuu myös OCT-laite, jolla voidaan tutkia silmän rakenteiden eri kerroksia.
– Meille on tärkeää tarjota asiakkaillemme helppoa asiointia. Miksi jonottaa kuukausia ja lähteä Seinäjoelle asti toimenpiteeseen? sanoo Ilkka.
– Myös monipuolinen kehysvalikoima on meille tärkeää, huikkaa Riitta.
Yksityisenä liikkeenä Näkökulma tekee jatkossakin itse sisäänostot kehys- ja aurinkolasiedustajilta. Valikoimassa on laadukkaita ja trendikkäitä kehyksiä jokaiseen makuun, kokoon ja hintaryhmään. Yhteistyö samojen linssitoimittajien kanssa säilyy myös ennallaan.
– Tyylipäivien ja muiden tapahtumien järjestäminen jatkuu tuttuun tapaan. Raili Hulkkonen sekä Timo Andersson ovat tulossa vierailulle taas kevään mittaan, paljastaa Riitta.
Näkökulmassa asiakkaita palvelee jatkossakin sama henkilökunta. Silmälääkärivastaanottojen määrän lisääntyessä myymälään on onneksi saatu osaavia apukäsiä, mutta Riittan ja Ilkan tutut naamat ovat edelleen tiskin takana vastassa!
Sopivan pieni ja paikallinen, tänne on mukava asiakkaiden tulla!
https://nakokulma.fi/
Teksti: Minna Pääjärvi
Ajankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat