A-
A+
Alkuviikon aikana oksia ja puutavaraa korjattiin Kurikan keskustasta kohti Mietaankylää ja kiskopyöräkaivinkone kuljetti kuormia Kurikan aseman kohdalle useita kertoja päivän aikana.
Kesästä asti jatkuneet raivaustyöt Suupohjanradan varrella ovat viimeistelyvaiheessa. Destia Rail Oy:n työnjohtaja Henrik Väisänen kertoo nyt käynnissä olevan osuus, missä metsurit käsipelillä tekevät viimeistelyä ja kaatavat esimerkiksi pihapuita, jotka tulevat raidealueelle.
– Kunnossapitotöiden mukaista puiden poistoa on tehty. Näin pyritään lisäämään turvallisuutta ja parantamaan näkyvyyttä.
Työt ovat alkaneet viime heinäkuulla, jolloin koneellisesti käytiin radanvarret läpi karsien puita.
– Valmista pitäisi olla kesään mennessä. Sateinen syksy ja lauha alkutalvi ovat asettaneet haasteita, mutta viime vuonna alkuvuodesta saatiin Seinäjoki-Vaasa -radalla työt sen verran hyvin valmiiksi, että päästiin täällä aloittamaan etuajassa.
Puomilaitokset, eli tasoristeyksien varoituslaitteet ovat olleet tälläkin viikolla puunkorjuutöiden vuoksi poissa päältä. Väisäsen mukaan kiskopyöräkaivinkonekin saa puomit laskeutumaan, joten laitokset on jouduttu töiden ajaksi kytkemään pois päältä. Töiden aikana radalla ei ole kuitenkaan junaliikennettä.–JU
Ajankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
A-
A+
Alkuviikon aikana oksia ja puutavaraa korjattiin Kurikan keskustasta kohti Mietaankylää ja kiskopyöräkaivinkone kuljetti kuormia Kurikan aseman kohdalle useita kertoja päivän aikana.
Kesästä asti jatkuneet raivaustyöt Suupohjanradan varrella ovat viimeistelyvaiheessa. Destia Rail Oy:n työnjohtaja Henrik Väisänen kertoo nyt käynnissä olevan osuus, missä metsurit käsipelillä tekevät viimeistelyä ja kaatavat esimerkiksi pihapuita, jotka tulevat raidealueelle.
– Kunnossapitotöiden mukaista puiden poistoa on tehty. Näin pyritään lisäämään turvallisuutta ja parantamaan näkyvyyttä.
Työt ovat alkaneet viime heinäkuulla, jolloin koneellisesti käytiin radanvarret läpi karsien puita.
– Valmista pitäisi olla kesään mennessä. Sateinen syksy ja lauha alkutalvi ovat asettaneet haasteita, mutta viime vuonna alkuvuodesta saatiin Seinäjoki-Vaasa -radalla työt sen verran hyvin valmiiksi, että päästiin täällä aloittamaan etuajassa.
Puomilaitokset, eli tasoristeyksien varoituslaitteet ovat olleet tälläkin viikolla puunkorjuutöiden vuoksi poissa päältä. Väisäsen mukaan kiskopyöräkaivinkonekin saa puomit laskeutumaan, joten laitokset on jouduttu töiden ajaksi kytkemään pois päältä. Töiden aikana radalla ei ole kuitenkaan junaliikennettä.–JU
Ajankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
A-
A+
Alkuviikon aikana oksia ja puutavaraa korjattiin Kurikan keskustasta kohti Mietaankylää ja kiskopyöräkaivinkone kuljetti kuormia Kurikan aseman kohdalle useita kertoja päivän aikana.
Kesästä asti jatkuneet raivaustyöt Suupohjanradan varrella ovat viimeistelyvaiheessa. Destia Rail Oy:n työnjohtaja Henrik Väisänen kertoo nyt käynnissä olevan osuus, missä metsurit käsipelillä tekevät viimeistelyä ja kaatavat esimerkiksi pihapuita, jotka tulevat raidealueelle.
– Kunnossapitotöiden mukaista puiden poistoa on tehty. Näin pyritään lisäämään turvallisuutta ja parantamaan näkyvyyttä.
Työt ovat alkaneet viime heinäkuulla, jolloin koneellisesti käytiin radanvarret läpi karsien puita.
– Valmista pitäisi olla kesään mennessä. Sateinen syksy ja lauha alkutalvi ovat asettaneet haasteita, mutta viime vuonna alkuvuodesta saatiin Seinäjoki-Vaasa -radalla työt sen verran hyvin valmiiksi, että päästiin täällä aloittamaan etuajassa.
Puomilaitokset, eli tasoristeyksien varoituslaitteet ovat olleet tälläkin viikolla puunkorjuutöiden vuoksi poissa päältä. Väisäsen mukaan kiskopyöräkaivinkonekin saa puomit laskeutumaan, joten laitokset on jouduttu töiden ajaksi kytkemään pois päältä. Töiden aikana radalla ei ole kuitenkaan junaliikennettä.–JU
Ajankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide