A-
A+
Kurikan Osuuspankin Tarja Isotalo: ”Haluamme palvella asiakkaitamme myös toiset sata vuotta”
Kurikan Osuuspankki viettää parhaillaan 100-vuotisjuhlavuottaan. Pankkialan muuttuessa yksi asia on pysynyt ja se on henkilökohtainen palvelu. Myös tuore pankkivertailu nostaa palvelun toimialan tärkeimpien arviointikriteerien kärkeen.
”Olemme ylpeitä pitkästä toimintahistoriastamme. Se kertoo, että asioita ja päätöksiä on tehty vastuullisesti. Niin silloin kuin nytkin meidän on tärkeä seurata, missä mennään ja tarjota asiantuntemustamme asiakkaidemme parhaaksi”, Kurikan Osuuspankin Kurikan konttorin asiakkuuspäällikkö Tarja Isotalo toteaa.
”Enää pankkiin ei tarvitse jonottaa palkkapäivänä tai asuntolainaneuvottelujen vuoksi. Ajanvarauksella konttorissa voi asioida silloin, kuin se itselle parhaiten sopii ja nykyisin moni asia hoituu puhelimitse, chatissa tai verkkotapaamisessa. Puhelinpalvelumme palvelee arkisin aina klo 18 asti, vaikka konttori olisikin jo kiinni. Ja verkkopankin kautta voi aina jättää omalle pankkiyhteyshenkilölleen soittopyynnön”.
Vuoden 2025 pankkivertailussa pankkitoimialan indeksipisteillä mitattu keskiarvo yritysasiakkaiden keskuudessa oli 70,9 ja henkilöasiakkaiden keskuudessa 73,6. POP Pankki ylitti kirkkaasti molemmat keskiarvot reilulla 77 ja 81 indeksipisteellä. Petosten ennalta-ehkäisyn osalta POP Pankki sai henkilö- ja yritysasiakkailta parhaat arviot. Myös POP Pankin asiakaspalveluchat oli toimialan paras.
”EPSI Ratingin pankkivertailua on tehty parinkymmenen vuoden ajan, pitkäkestoisuus antaa perspektiiviä. On ilahduttavaa nähdä, miten POP Pankki on vuosi vuoden jälkeen toimialan kärkisijoilla muun muassa asiakkaiden odotuksissa sekä tuote- ja palvelulaadussa, puhumattakaan turvallisesta asioinnista”, Tarja Isotalo iloitsee.
Miika Yrttimaa arvostaa monen muun asiakkaan tavoin POP Pankki Kurikassa henkilökohtaista palvelua. ”Moni asia hoituu toki sähköisesti, mutta itselleni on tärkeää, että saan kiinni tarvittaessa yhteyshenkilön, joka tietää ja tuntee tilanteeni ja jonka kanssa voimme keskustella asioista. ”
Hyvä yhteys pankin kanssa auttoi Yrttimaata puolisoineen solmimaan kaupat hieman yllättäenkin vastaan tulleesta unelmien asunnosta. ”Alun perin tarkoitus oli hankkia asunto vasta parin vuoden päästä, mutta sitten kävimme eräässä näytössä ja päätimme lähteä selvittämään mahdollisuuksia tehdä kohteesta kaupat”, naurahtaa Miika. ”Olen kuullut, että lainaneuvottelut voivat olla aikaa vieviä, mutta POP Pankki Kurikan kanssa asiat ovat sujuneet nopeasti.”
Lue Miika Yrttimaan haastattelu
Ajankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
A-
A+
Kurikan Osuuspankin Tarja Isotalo: ”Haluamme palvella asiakkaitamme myös toiset sata vuotta”
Kurikan Osuuspankki viettää parhaillaan 100-vuotisjuhlavuottaan. Pankkialan muuttuessa yksi asia on pysynyt ja se on henkilökohtainen palvelu. Myös tuore pankkivertailu nostaa palvelun toimialan tärkeimpien arviointikriteerien kärkeen.
”Olemme ylpeitä pitkästä toimintahistoriastamme. Se kertoo, että asioita ja päätöksiä on tehty vastuullisesti. Niin silloin kuin nytkin meidän on tärkeä seurata, missä mennään ja tarjota asiantuntemustamme asiakkaidemme parhaaksi”, Kurikan Osuuspankin Kurikan konttorin asiakkuuspäällikkö Tarja Isotalo toteaa.
”Enää pankkiin ei tarvitse jonottaa palkkapäivänä tai asuntolainaneuvottelujen vuoksi. Ajanvarauksella konttorissa voi asioida silloin, kuin se itselle parhaiten sopii ja nykyisin moni asia hoituu puhelimitse, chatissa tai verkkotapaamisessa. Puhelinpalvelumme palvelee arkisin aina klo 18 asti, vaikka konttori olisikin jo kiinni. Ja verkkopankin kautta voi aina jättää omalle pankkiyhteyshenkilölleen soittopyynnön”.
Vuoden 2025 pankkivertailussa pankkitoimialan indeksipisteillä mitattu keskiarvo yritysasiakkaiden keskuudessa oli 70,9 ja henkilöasiakkaiden keskuudessa 73,6. POP Pankki ylitti kirkkaasti molemmat keskiarvot reilulla 77 ja 81 indeksipisteellä. Petosten ennalta-ehkäisyn osalta POP Pankki sai henkilö- ja yritysasiakkailta parhaat arviot. Myös POP Pankin asiakaspalveluchat oli toimialan paras.
”EPSI Ratingin pankkivertailua on tehty parinkymmenen vuoden ajan, pitkäkestoisuus antaa perspektiiviä. On ilahduttavaa nähdä, miten POP Pankki on vuosi vuoden jälkeen toimialan kärkisijoilla muun muassa asiakkaiden odotuksissa sekä tuote- ja palvelulaadussa, puhumattakaan turvallisesta asioinnista”, Tarja Isotalo iloitsee.
Miika Yrttimaa arvostaa monen muun asiakkaan tavoin POP Pankki Kurikassa henkilökohtaista palvelua. ”Moni asia hoituu toki sähköisesti, mutta itselleni on tärkeää, että saan kiinni tarvittaessa yhteyshenkilön, joka tietää ja tuntee tilanteeni ja jonka kanssa voimme keskustella asioista. ”
Hyvä yhteys pankin kanssa auttoi Yrttimaata puolisoineen solmimaan kaupat hieman yllättäenkin vastaan tulleesta unelmien asunnosta. ”Alun perin tarkoitus oli hankkia asunto vasta parin vuoden päästä, mutta sitten kävimme eräässä näytössä ja päätimme lähteä selvittämään mahdollisuuksia tehdä kohteesta kaupat”, naurahtaa Miika. ”Olen kuullut, että lainaneuvottelut voivat olla aikaa vieviä, mutta POP Pankki Kurikan kanssa asiat ovat sujuneet nopeasti.”
Lue Miika Yrttimaan haastattelu
Ajankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
A-
A+
Kurikan Osuuspankin Tarja Isotalo: ”Haluamme palvella asiakkaitamme myös toiset sata vuotta”
Kurikan Osuuspankki viettää parhaillaan 100-vuotisjuhlavuottaan. Pankkialan muuttuessa yksi asia on pysynyt ja se on henkilökohtainen palvelu. Myös tuore pankkivertailu nostaa palvelun toimialan tärkeimpien arviointikriteerien kärkeen.
”Olemme ylpeitä pitkästä toimintahistoriastamme. Se kertoo, että asioita ja päätöksiä on tehty vastuullisesti. Niin silloin kuin nytkin meidän on tärkeä seurata, missä mennään ja tarjota asiantuntemustamme asiakkaidemme parhaaksi”, Kurikan Osuuspankin Kurikan konttorin asiakkuuspäällikkö Tarja Isotalo toteaa.
”Enää pankkiin ei tarvitse jonottaa palkkapäivänä tai asuntolainaneuvottelujen vuoksi. Ajanvarauksella konttorissa voi asioida silloin, kuin se itselle parhaiten sopii ja nykyisin moni asia hoituu puhelimitse, chatissa tai verkkotapaamisessa. Puhelinpalvelumme palvelee arkisin aina klo 18 asti, vaikka konttori olisikin jo kiinni. Ja verkkopankin kautta voi aina jättää omalle pankkiyhteyshenkilölleen soittopyynnön”.
Vuoden 2025 pankkivertailussa pankkitoimialan indeksipisteillä mitattu keskiarvo yritysasiakkaiden keskuudessa oli 70,9 ja henkilöasiakkaiden keskuudessa 73,6. POP Pankki ylitti kirkkaasti molemmat keskiarvot reilulla 77 ja 81 indeksipisteellä. Petosten ennalta-ehkäisyn osalta POP Pankki sai henkilö- ja yritysasiakkailta parhaat arviot. Myös POP Pankin asiakaspalveluchat oli toimialan paras.
”EPSI Ratingin pankkivertailua on tehty parinkymmenen vuoden ajan, pitkäkestoisuus antaa perspektiiviä. On ilahduttavaa nähdä, miten POP Pankki on vuosi vuoden jälkeen toimialan kärkisijoilla muun muassa asiakkaiden odotuksissa sekä tuote- ja palvelulaadussa, puhumattakaan turvallisesta asioinnista”, Tarja Isotalo iloitsee.
Miika Yrttimaa arvostaa monen muun asiakkaan tavoin POP Pankki Kurikassa henkilökohtaista palvelua. ”Moni asia hoituu toki sähköisesti, mutta itselleni on tärkeää, että saan kiinni tarvittaessa yhteyshenkilön, joka tietää ja tuntee tilanteeni ja jonka kanssa voimme keskustella asioista. ”
Hyvä yhteys pankin kanssa auttoi Yrttimaata puolisoineen solmimaan kaupat hieman yllättäenkin vastaan tulleesta unelmien asunnosta. ”Alun perin tarkoitus oli hankkia asunto vasta parin vuoden päästä, mutta sitten kävimme eräässä näytössä ja päätimme lähteä selvittämään mahdollisuuksia tehdä kohteesta kaupat”, naurahtaa Miika. ”Olen kuullut, että lainaneuvottelut voivat olla aikaa vieviä, mutta POP Pankki Kurikan kanssa asiat ovat sujuneet nopeasti.”
Lue Miika Yrttimaan haastattelu
Ajankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide