A-
A+
Sanni Salomaa ja Aini Heikkilä kertoivat Timo Mäelle lisäominaisuuksista joita OmaEP-applikaatiolla on. - Olen käyttänäyt sitä muun muassa ajanvaraukseen, Mäki kertoi.
Annina Lönnberg
Annina Lönnberg
Kurikan sote-keskuksen aulassa sai tänään torstaina ja vielä huomenna perjantaina jelppiä digipalveluiden käytössä. Kurikkalaiset nuoret, Sanni Salomaa ja Aini Heikkilä opastivat asiakkaita esimerkiksi lataamaan OmaEP-appin ja näyttivät, kuinka se toimii.
– Tietenkään emme voi näyttää täysin kaikkia palveluita, kuten ajanvarausta, johon tarvitaan vahva tunnistautuminen. Sen sijaan opastamme asiakkaita löytämään applikaatiosta tarpeellista sisältöä. Appissa on muun muassa chatti- eli keskusteluosio, jonka kautta saa helposti yhteyden sosiaalipalveluiden ja terveydenhuollon ammattilaiseen, Aini ja Sanni toteavat.
Applikaatio on tuttu kurikkalaiselle Timo Mäelle, joka pysähtyi nuorten opastamaksi.
– Erittäin helppokäyttöinen ja tarpeellinen, sen avulla saa asioitua helposti oman aikataulun mukaan. Olen käyttänyt sitä muun muassa ajanvaraukseen, Mäki kertoo.
Aini Heikkilä ja Sanni Salomaa työskentelevät Hyvinvoiva Etelä-Pohjanmaa -hankkeessa, jota rahoittaa EU. Junioridigiagenttina toimiminen sopii hyvin molemman nuoren tulevaisuuteen, sillä Sanni opiskelee parhaillaan media-alaa ja käy lukiota ja Ainin tulevaisuuden ajatuksissa on lukion jälkeen mahdollisesti sosiaali- ja terveysala. Hyvinvointialueen varoja ei siis käytetä tältä osin nuorten työllistämiseen.
– Tällainen kesätyö tuntuu mukavalta ja tarpeelliselta. OmaEP:n lisäksi esittelemme Tarmoa.fi -palvelua. Digipalvelut ovat loppujen lopuksi helppokäyttöisiä, kunhan niitä vain uskaltaa ottaa käyttöön, he kannustavat.
Opastusta on tarjolla Kurikassa vielä huomenna perjantaina terveyskeskuksen aulassa kello 9-15 sekä ensi viikolla maanantaina sosiaalipalveluiden tiloissa kello 9-15, tiistaina hammashoitolassa kello 9-15 sekä keskiviikkona ja torstaina S-marketin aulassa kello 9-15.
– Aikaa meidän opastukseemme ei tarvitse varata, opastuspisteisiin voi vain tulla paikalle, jotta pääsemme auttamaan, Aini ja Sanni vinkkaavat.
Ajankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
A-
A+
Sanni Salomaa ja Aini Heikkilä kertoivat Timo Mäelle lisäominaisuuksista joita OmaEP-applikaatiolla on. - Olen käyttänäyt sitä muun muassa ajanvaraukseen, Mäki kertoi.
Annina Lönnberg
Annina Lönnberg
Kurikan sote-keskuksen aulassa sai tänään torstaina ja vielä huomenna perjantaina jelppiä digipalveluiden käytössä. Kurikkalaiset nuoret, Sanni Salomaa ja Aini Heikkilä opastivat asiakkaita esimerkiksi lataamaan OmaEP-appin ja näyttivät, kuinka se toimii.
– Tietenkään emme voi näyttää täysin kaikkia palveluita, kuten ajanvarausta, johon tarvitaan vahva tunnistautuminen. Sen sijaan opastamme asiakkaita löytämään applikaatiosta tarpeellista sisältöä. Appissa on muun muassa chatti- eli keskusteluosio, jonka kautta saa helposti yhteyden sosiaalipalveluiden ja terveydenhuollon ammattilaiseen, Aini ja Sanni toteavat.
Applikaatio on tuttu kurikkalaiselle Timo Mäelle, joka pysähtyi nuorten opastamaksi.
– Erittäin helppokäyttöinen ja tarpeellinen, sen avulla saa asioitua helposti oman aikataulun mukaan. Olen käyttänyt sitä muun muassa ajanvaraukseen, Mäki kertoo.
Aini Heikkilä ja Sanni Salomaa työskentelevät Hyvinvoiva Etelä-Pohjanmaa -hankkeessa, jota rahoittaa EU. Junioridigiagenttina toimiminen sopii hyvin molemman nuoren tulevaisuuteen, sillä Sanni opiskelee parhaillaan media-alaa ja käy lukiota ja Ainin tulevaisuuden ajatuksissa on lukion jälkeen mahdollisesti sosiaali- ja terveysala. Hyvinvointialueen varoja ei siis käytetä tältä osin nuorten työllistämiseen.
– Tällainen kesätyö tuntuu mukavalta ja tarpeelliselta. OmaEP:n lisäksi esittelemme Tarmoa.fi -palvelua. Digipalvelut ovat loppujen lopuksi helppokäyttöisiä, kunhan niitä vain uskaltaa ottaa käyttöön, he kannustavat.
Opastusta on tarjolla Kurikassa vielä huomenna perjantaina terveyskeskuksen aulassa kello 9-15 sekä ensi viikolla maanantaina sosiaalipalveluiden tiloissa kello 9-15, tiistaina hammashoitolassa kello 9-15 sekä keskiviikkona ja torstaina S-marketin aulassa kello 9-15.
– Aikaa meidän opastukseemme ei tarvitse varata, opastuspisteisiin voi vain tulla paikalle, jotta pääsemme auttamaan, Aini ja Sanni vinkkaavat.
Ajankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
A-
A+
Sanni Salomaa ja Aini Heikkilä kertoivat Timo Mäelle lisäominaisuuksista joita OmaEP-applikaatiolla on. - Olen käyttänäyt sitä muun muassa ajanvaraukseen, Mäki kertoi.
Annina Lönnberg
Annina Lönnberg
Kurikan sote-keskuksen aulassa sai tänään torstaina ja vielä huomenna perjantaina jelppiä digipalveluiden käytössä. Kurikkalaiset nuoret, Sanni Salomaa ja Aini Heikkilä opastivat asiakkaita esimerkiksi lataamaan OmaEP-appin ja näyttivät, kuinka se toimii.
– Tietenkään emme voi näyttää täysin kaikkia palveluita, kuten ajanvarausta, johon tarvitaan vahva tunnistautuminen. Sen sijaan opastamme asiakkaita löytämään applikaatiosta tarpeellista sisältöä. Appissa on muun muassa chatti- eli keskusteluosio, jonka kautta saa helposti yhteyden sosiaalipalveluiden ja terveydenhuollon ammattilaiseen, Aini ja Sanni toteavat.
Applikaatio on tuttu kurikkalaiselle Timo Mäelle, joka pysähtyi nuorten opastamaksi.
– Erittäin helppokäyttöinen ja tarpeellinen, sen avulla saa asioitua helposti oman aikataulun mukaan. Olen käyttänyt sitä muun muassa ajanvaraukseen, Mäki kertoo.
Aini Heikkilä ja Sanni Salomaa työskentelevät Hyvinvoiva Etelä-Pohjanmaa -hankkeessa, jota rahoittaa EU. Junioridigiagenttina toimiminen sopii hyvin molemman nuoren tulevaisuuteen, sillä Sanni opiskelee parhaillaan media-alaa ja käy lukiota ja Ainin tulevaisuuden ajatuksissa on lukion jälkeen mahdollisesti sosiaali- ja terveysala. Hyvinvointialueen varoja ei siis käytetä tältä osin nuorten työllistämiseen.
– Tällainen kesätyö tuntuu mukavalta ja tarpeelliselta. OmaEP:n lisäksi esittelemme Tarmoa.fi -palvelua. Digipalvelut ovat loppujen lopuksi helppokäyttöisiä, kunhan niitä vain uskaltaa ottaa käyttöön, he kannustavat.
Opastusta on tarjolla Kurikassa vielä huomenna perjantaina terveyskeskuksen aulassa kello 9-15 sekä ensi viikolla maanantaina sosiaalipalveluiden tiloissa kello 9-15, tiistaina hammashoitolassa kello 9-15 sekä keskiviikkona ja torstaina S-marketin aulassa kello 9-15.
– Aikaa meidän opastukseemme ei tarvitse varata, opastuspisteisiin voi vain tulla paikalle, jotta pääsemme auttamaan, Aini ja Sanni vinkkaavat.
Ajankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide