Suupohjan radan vaikutus alueen metsätalouteen on tutkimuksen mukaan suuri. Se, säilyykö rata, ei ole ollenkaan itsestään selvää. Radan kunnostus on kallista ja olemassa olon perusteita on punnittu ja arvuuteltu jo muutaman vuoden ajan.
Arkisto/Johannes Ujainen
Suupohjan rata on päässyt pois vähäliikenteisten ratojen joukosta, mutta peruskorjaus edellyttäisi viiden miljoonan tonnin kuljetusmäärää.
Jos sinulla ei ole lukuoikeutta, tilaa se
TÄSTÄAjankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
Suupohjan radan vaikutus alueen metsätalouteen on tutkimuksen mukaan suuri. Se, säilyykö rata, ei ole ollenkaan itsestään selvää. Radan kunnostus on kallista ja olemassa olon perusteita on punnittu ja arvuuteltu jo muutaman vuoden ajan.
Arkisto/Johannes Ujainen
Suupohjan rata on päässyt pois vähäliikenteisten ratojen joukosta, mutta peruskorjaus edellyttäisi viiden miljoonan tonnin kuljetusmäärää.
Jos sinulla ei ole lukuoikeutta, tilaa se
TÄSTÄAjankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
Suupohjan radan vaikutus alueen metsätalouteen on tutkimuksen mukaan suuri. Se, säilyykö rata, ei ole ollenkaan itsestään selvää. Radan kunnostus on kallista ja olemassa olon perusteita on punnittu ja arvuuteltu jo muutaman vuoden ajan.
Arkisto/Johannes Ujainen
Suupohjan rata on päässyt pois vähäliikenteisten ratojen joukosta, mutta peruskorjaus edellyttäisi viiden miljoonan tonnin kuljetusmäärää.
Jos sinulla ei ole lukuoikeutta, tilaa se
TÄSTÄAjankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide