RUOKA Tuore pohjoismainen selvitys kertoo, että ruuan kotimaisuuden merkitys on noussut Suomessa. Neljälle kymmenestä suomalaisesta (40 %) on kyselytutkimuksen mukaan aiempaa tärkeämpää ostaa Suomessa tuotettua ruokaa, ja kolmannekselle (33 %) on entistä tärkeämpää tukea lähialueen ruoantuottajia. Asenteissa näitä asioita kohtaan ei ole merkittäviä eroja ikäluokkien, sukupuolen tai maantieteellisten alueiden välillä.
Jos sinulla ei ole lukuoikeutta, tilaa se
TÄSTÄAjankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
RUOKA Tuore pohjoismainen selvitys kertoo, että ruuan kotimaisuuden merkitys on noussut Suomessa. Neljälle kymmenestä suomalaisesta (40 %) on kyselytutkimuksen mukaan aiempaa tärkeämpää ostaa Suomessa tuotettua ruokaa, ja kolmannekselle (33 %) on entistä tärkeämpää tukea lähialueen ruoantuottajia. Asenteissa näitä asioita kohtaan ei ole merkittäviä eroja ikäluokkien, sukupuolen tai maantieteellisten alueiden välillä.
Jos sinulla ei ole lukuoikeutta, tilaa se
TÄSTÄAjankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
RUOKA Tuore pohjoismainen selvitys kertoo, että ruuan kotimaisuuden merkitys on noussut Suomessa. Neljälle kymmenestä suomalaisesta (40 %) on kyselytutkimuksen mukaan aiempaa tärkeämpää ostaa Suomessa tuotettua ruokaa, ja kolmannekselle (33 %) on entistä tärkeämpää tukea lähialueen ruoantuottajia. Asenteissa näitä asioita kohtaan ei ole merkittäviä eroja ikäluokkien, sukupuolen tai maantieteellisten alueiden välillä.
Jos sinulla ei ole lukuoikeutta, tilaa se
TÄSTÄAjankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide